Carrie Underwood - new CD

Venez discuter ici des participants ainsi que tout ce qui entoure cette émission!
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon

Message par ~*Chris*~ »

Carrie Underwood's Some Hearts Hits 7 Million, Becoming The Best-Selling Solo Female Country Debut In RIAA History!!

Nashville, TN – Multi-award-winning chart-topper Carrie Underwood has broken a string of records with the blockbuster success of her 19 Recordings/Arista Records/Arista Nashville debut, Some Hearts, and now Carrie’s ACM Album of the Year has been certified 7x-Platinum, becoming the best-selling solo female country debut in RIAA history. With the certification, Some Hearts now also surpasses all other releases as the all-time U.S. top-selling album by any American Idol contestant.

Some Hearts launched four #1 country singles, including “Wasted,” “Don’t Forget to Remember Me,” “Before He Cheats,” and “Jesus, Take the Wheel,” the latter of which earned Underwood the Best Female Country Vocal Performance GRAMMY last year. The reigning ACM and CMA Female Vocalist and Best New Artist GRAMMY winner, Carrie not only performs on this weekend’s GRAMMY telecast, but is also nominated for two awards, including Best Female Country Vocal Performance (“Before He Cheats”) and Best Country Collaboration with Vocals (“Oh Love” with Brad Paisley). “Before He Cheats” is also up for Best Country Song, as well as Song of the Year (for writers Josh Kear and Chris Tompkins).

At the close of 2007, Billboard ranked Some Hearts as the Top Country Album for the second consecutive year, making Underwood the first female artist in Billboard history to earn back-to-back honors for Top Country Album. Released November 15, 2005, Some Hearts amassed a cumulative 27 weeks at #1 – holding the peak spot on Billboard’s Top Country Albums chart across multiple weeks in 2005, 2006, and 2007.

Congratulations Carrie!!

Source: http://www.carrie-underwood.org/
Ninty
Seigneur de la Causerie

Message par Ninty »

WOW! 7 millions de copies! C'est fou! Qui aurait cru?

Oh et voici sont nouveau videoclip, pour "All-American Girl": http://www.youtube.com/watch?v=_a1Af7Noem8

J'adore! --Message edité par Ninty le 2008-02-11 23:56:43--
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon

Message par ~*Chris*~ »

Carrie feat. Keith Urban -> Umbrella :lover:
http://youtube.com/watch?v=e7A-841M9V4
Ninty
Seigneur de la Causerie

Message par Ninty »

Love it!

C'est bizarre, tout le monde qui font des cover de Umbrella, sont meilleur que l'originale.  
ImWyckA
Immortel du Domaine

Message par ImWyckA »

Effectivement
Image
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon

Message par ~*Chris*~ »

C'est vraiment vrai
felix
Immortel du Domaine

Message par felix »

JOYEUX NOEL ET BONNE ANNÉE 2009!!!!
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon

Message par ~*Chris*~ »

Carrie n'a pas gagner mais c'est mon autre artiste favoris Country ou l'amis de Carrie, Taylor Swift
Ninty
Seigneur de la Causerie

Message par Ninty »

Je remonte le topic pour une bonne cause! Le nouveau videoclip de Carrie is here!  

Last Name: http://www.youtube.com/watch?v=4lbJ0m5a7Y0

Love it! Elle est de plus en plus hot! J'ai hâte que cette saison ci soit fini, que je puisse remettre un avatar de Sexy Carrie.
~*Chris*~
Intronisé au Panthéon

Message par ~*Chris*~ »

C'est un de mes clips favoris d'elle... Je pense meme le downloader sur mon ipod Et j'aime un peu le principe qui va avec BHC vu ses le meme gars

Je veux quelle sorte un album en 2008
Répondre

Revenir à « AMERICAN IDOL / THE X FACTOR »