Big Brother Uk saison 11

Venez discuter ici des participants ainsi que tout ce qui entoure cette émission!
Liam
Caïd de la Causette

Re: Big Brother Uk saison 11

Message par Liam »

Merci beaucoup AngelOfDistress c'est très apprécier =D ! Première fois que j'écotue BB UK ! =) !
Zarmela
Seigneur de la Causerie

Message par Zarmela »

AngelOfDistress a écrit : J'ai trouvé un channel youtube qui upload les épisodes mais en ce moment, ca laggggggg! Trop de monde je suppose. Je reviendrai voir demain matin :)

http://www.youtube.com/user/dirtymonkey151" onclick="window.open(this.href);return false;
Merci Angel :top:

J'ai eu la chance (lire aussi le temps) de le regarder live à 16h...

J'ai bien aimé la première, même si ça reste quand même une première et que c'est toujours un peu long :)
Zarmela
Seigneur de la Causerie

Message par Zarmela »

J'ai regardé un peu le live feed... Shabby me fait tellement penser à Shane dans la télé-série "The L Word" ("Elles" en français sur ARTV) :lol:
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

Message par AngelOfDistress »

Les uploads sont pas dans le bon ordre maudine :lol:

La partie 1 est uploadée mais pas la 2, 3 et 4...ensuite la 5 jusqu'à 8 c'est uploadé mais ca m'avance pas si j'ai pas regardé les parties 2, 3 et 4.

*trépigne d'impatience*
[img]http://www.domainebleu.ca/images/sigdb.gif[/img]
willdoo
Immortel du Domaine

Message par willdoo »

Ben risque d'être intéressant
Tory boy Benjamin has already had a taste of fame starring on American Princess and Ladette to Lady, in fact he admits he'd do anything to avoid the standard nine to five job. He currently spends his time taking extra roles for TV and has written diary pieces for the Mail on Sunday and the Daily Telegraph.

As well as insisting he's not posh Ben claims to only be 27 and is adamant people should believe this. He's prone to lying as 'it makes life more interesting' and once told friends and family that he was going to Egypt to work on a book but in fact he was taken on a free holiday by a professor.

He is single but says he is currently involved with two people who are already in relationships, which he is supposed to be keeping schtum about. His biggest secret is that he once had a relationship with a beautiful 18-year-old before being seduced by her mother.

He's extremely passionate about politics and obsessed with the Middle East, wishing he was an Arab. He claims a harem of Arab girls would improve his home life as not only are they beautiful but they would also look after him.

Ben claims to not know a lot about Big Brother and hasn't told anyone he applied for fear of judgement from his friends and family. If he could take one luxury item into the house it would be a competent hairdresser and stylist.

Shabby est trops freak
Former child actor turned rebel girl Shabby (real name Keeley) describes herself as 'a walking contradiction with a love of poetry and giant boobs'. A squatter, Shabby lives in a squat in a Victorian house in south London.

Keen to transform people's opinions of squatters, Shabby believes she is a citizen of the world. She can not spend more than six months in one place so has to move on. Despite wanting to portray squatters in a new light (she has a shoot planned with Italian Vogue) she admits she eats food discarded by supermarkets.

Her film career as a child star saw her appear in Black Beauty and lose out to Lindsay Lohan for the lead role in Parent Trap. She's now returned to filmmaking from the other side of the camera and thinks 'films shouldn't be escapist; they should hold a mirror up to the world and show it what it's really like'.

A country girl in her childhood, she moved to London aged 17. She always knew she was gay and at school all the girls who wanted to experiment with their sexuality used to kiss her to test the waters.

Her mum found out she was a lesbian when she was caught Shabby with her first girlfriend. She dislikes public transport, authority figures and strawberries - her fear of mould means she refuses to eat fruit at all. She hates being told no and has an inner spoilt brat waiting to get out. Oppression and Keria Knightley make her angry and she was once regressed and learnt she was an elf in a former life.

Govan riques d'être intéressant
Energetic, bi-sexual Govan claims to be a likeable and intelligent guy who splits his home time between Leicester and London.

He says he's very messy and 'the very thought of having to wash clothes is something I can't be bothered with', often his grandmother does his washing. Govan says he will tell the housemates that he doesn't cook in the hope that he won't have to. Currently unemployed, Govan is doing a spot of soul searching to discover what he'd like to do.

Right now Govan is single and has never been in love. He's slept with 10 girls and 0.5 boys :gla: :lol: and claims to be very sexually curious when it comes to boys.

'Incorrect' opinions, racism and homophobia make him angry and stupid people bore him. He's going into the house to represent his ethnicity and 'bulldoze stereotypes'

Mario est un super fan, il as même acheté la chaise de BB7 :eek:
Born near Venice in Italy Mario is half British and half Italian. He lives in Essex and is currently unemployed.

Mario is fascinated by the paranormal and the potential powers of the mind, believing that 'we are all connected by a cosmic force but organised religion isn't relevant or needed'.

He doesn't believe that love truly exists, rather that it is 'an enforced emotion of jealously and fear'. He says he has learnt to not wear his heart on his sleeve and to trust no-one. He is often the dumper because he likes feeling like a big man.

Mario has a phobia of death and aging which means he constantly wears moisturiser and sunblock and always exercises 'to be young and beautiful'. He hates to see animals mistreated but he eats meat.

Mario is a massive Big Brother fan and he owns the Diary Room chair from Big Brother 7. His friends say he is a shallow narcissist but he is bored by Paris Hilton and Jordan wannabes. He admits to being vain, saying when he goes to a club even if he doesn't want to pull girls, he still wants to look attractive to them.
Allo
Liam
Caïd de la Causette

Message par Liam »

AngelOfDistress a écrit : Les uploads sont pas dans le bon ordre maudine :lol:

La partie 1 est uploadée mais pas la 2, 3 et 4...ensuite la 5 jusqu'à 8 c'est uploadé mais ca m'avance pas si j'ai pas regardé les parties 2, 3 et 4.

*trépigne d'impatience*
Ouais je viens de voir ça ! J'ai finit la première partie, mais j'attends la 2 avec impatience aussi ! Demain soir il faut croire ... :/ !
Zarmela
Seigneur de la Causerie

Message par Zarmela »

AngelOfDistress a écrit : Les uploads sont pas dans le bon ordre maudine :lol:

*trépigne d'impatience*
C'est plate ça :/

J'ai l'épisode au complet sur mon ordi depuis 19h30 :gla:

Vive Usenet :o
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

J'ai presqu'envie d'ouvrir Vuze...
Zarmela
Seigneur de la Causerie

Message par Zarmela »

AngelOfDistress a écrit : J'ai presqu'envie d'ouvrir Vuze...
Je ne l'ai pas encore trouvé en torrent
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

C'est en train de downloader :gla:

Je reçois à 630ko/s alors ca devrait pas être trop long :top:
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

Erf shnout ca vient de descendre à 7ko/s :lol:

Bon ben pour moi ca va aller à demain!
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

Parties 2 et 3 uploadées!

Une chance parce que du côté de Vuze, ca ne bougeait qu'au compte goutte!
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

C'est moi ou Josie = Rebecca mais blonde?

Ca augure pas bien :lol:
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

Je sens que je vais adorer cette dernière saison :top:
Zarmela
Seigneur de la Causerie

Message par Zarmela »

Présentement sur le live feed, le mole fait son premier coup...

Je n'ai pas vu le début, mais je pense qu'il doit écrire des messages concernant les housemates sur un ballon de plage, comme si c'était des gens du public à l'extérieur qui avait lancé ça dans la cour pendant la nuit.

Exemple : "The first 5 have a secret!" :lol:
Dernière modification par Zarmela le mer. juin 09, 2010 11:12 pm, modifié 2 fois.
Zarmela
Seigneur de la Causerie

Message par Zarmela »

:rofl: :rofl: :rofl:

J'espère qu'on va voir ça dans la quotidienne... Quand la taupe a lancé le ballon dans la cour...

Gros fail au premier lancé... Le ballon frappe de quoi au-dessus de lui et lui retombe dessus :lol: :lol:

Après, 2e lancé, il n'aime pas où le ballon est tombé, alors il rampe jusqu'au ballon (pour éviter de se faire voir) et change le ballon de place...

Le gars au moins se donne à fond pour réussir à rester dans la maison. :)
Dernière modification par Zarmela le mer. juin 09, 2010 11:48 pm, modifié 1 fois.
Zarmela
Seigneur de la Causerie

Message par Zarmela »

Je viens de penser à ça... Est-ce que ça vous dérange les spoilers que je viens de mettre?
willdoo
Immortel du Domaine

Message par willdoo »

Zarmela a écrit : Je viens de penser à ça... Est-ce que ça vous dérange les spoilers que je viens de mettre?
:lol: moi ca me dérange pas au pire ont as juste a créer un autre topic ... live feed spoiler :)
Allo
willdoo
Immortel du Domaine

Message par willdoo »

AngelOfDistress a écrit : Je sens que je vais adorer cette dernière saison :top:
:lol: how ever its not leaving quietly :top:
Allo
AngelOfDistress
Intronisé au Panthéon

C'est très apprécié le résumé du live feed Zarmela :love:
Répondre

Revenir à « BIG BROTHER »